maandag 13 augustus 2012

Zelf maken!

foto.JPG 
Sorry, ik heb al een paar dagen niks gepost maar ik ben ziek geweest, en met koorts op bed gelegen. Maar ja dat doet er niet toe... Vandaag heb ik heerlijk geknipt en geplakt in de tijdschriften van mijn moeder! Een papiertje vol geplakt met knipsels! Ook kwam ik op een bladzijde tegen, met een super leuk dingetje wat je zelf kunt maken! Wat je nodig hebt: Een stofje, een schaar, een stift, tape/plakband, een papiertje, strijkijzer, een kussentje (Die wordt gebruikt dus doe een kussentje die gebruikt mag worden, het kussentje moet niet dezelfde kleur als het stofje zijn.), een naald, een doorzichtig papiertje (Gebruik je ook bij het strijken van de strijk-kralen) en tot slot een bolletje wol.

1. Trek een figuur met de stift uit het gewone papiertje (Het mag in het figuur wat je maar wil!)
2. Knip het figuur uit, leg het figuur op het stofje en plak hem vast met de tape of plakband.
3. Trek het figuur over met de stift op het stofje.
4. Knip het figuur uit met de schaar.
5. Leg het kussen op de strijkplank en daar over het geknipte stofje en daar weer over leg je het doorzichtige papiertje, strijk het goed!
6. Nadat je goed hebt gestreken trek je het doorzichtige papiertje er heel voorzichtig van af.
7. Naai het figuurtje met de naald goed vast op het kussentje.
8.                                                HET KUSSENTJE IS KLAAR!

Zo makkelijk en maar in  zeven stappen! Probeer het zelf! Liefs Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten