woensdag 8 augustus 2012

What I did today!/ Little things on wednesday!

foto.JPG
Hihi... Ik verveeld me vanmiddag en begon plaatjes op het internet te kijken... Op twitter kwam ik een plaatje tegen van een getekend poppetje op je vingers, ik begon te tekenen, te tekenen en te tekenen en uiteindelijk kwam dit er uit!

foto.JPG 
Maar later op de dag kwam Ilse weer bij mij en hebben we een HEERLIJKE taart gemaakt! Het was een vanille, chocolade taart. We moesten 2 beslaggen maken, 1 voor de vanille en 1 voor de chocolade. We hadden een beetje te veel cacao door gedaan dus is de taart nog al machtig, maar nog steeds heerlijk! We hadden de taart door de midden gesneden en er zelfgemaakte slagroom en aardbeien bij gedaan. Ook hadden we de bovenkant opgepimpt met poedersuiker, aardbeien, fondand, vanille slagroom en cupcake versiersels. We hebben al 3 kwart van de taart op! dit was de post over wat ik vandaag heb gedaan en mijn 'Little things on wednesday' Liefs Eva!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten