zaterdag 25 augustus 2012

What I Did!

Wall PhotosUɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴏғ Lᴜxᴜʀʏ on we heart it / visual bookmark #24027500 on imgfave

halloo guys! Ik heb vandaag een ijsje gehaald met mijn buurmeisje, Jeej! Alleen ik kan nooit kiezen. . . Aaah! Ik weet nooit welke smaakt ik zou doen, of een gewone of met spikkeltjes, nootjes, chocolade of zo iets! Hihi. . . Maar ik wel genoten van mijn yogurt-bosvruchten ijsje! Het gevolg van een ijsje buiten opeten is dat er wespen,  op je af kunnen komen. . . Nou even 1 ding, wespen zijn ENG! Oke, ze doen niks (Als je ze niet bang maakt teminste!) Gisteren heb ik de Voice Of  Holland gekeken bij een vriendinnetje echt heel gezellig en een hele zak met chips opgegeten. . . Ik post de laatste tijd niet zo veel, sorry. . . Liefs <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten